Deschide și savurează fericirea

Deschide și savurează fericirea. Ăsta-i noul slogan Coca-Cola. M-am trezit cu el dis de dimineață, era o reclamă la radio. Dacă nu-l auzeam, aveam șanse mari să am o zi liniștită și senină, poate cu sclipiri de fericire; fără să beau Coca-Cola. Acum mi-e teamă că trebuie să fug până la cel mai apropiat ABC alimentar, să deschid și să savurez fericirea.

Coca-Cola romania

Nu mi-a venit să cred, așa că am dat rapid un search pe Preamăritul Gugăl, să mă asigur.


Bookmark and Share

11 responses to this post.

  1. Uite în Columbia câtă fericire e la fabricile de îmbuteliere.

    Răspunde

    • Posted by Irina Tomici on 09/07/2009 at 10:54 am

      cool, pun și imaginea asta în articol, lângă cealaltă. Asta așa, de nefericire că incă n-am băut cola.

      Răspunde

  2. Da, si eu tot de crimele Coca-Cola din Columbia scrisesem, some time ago. Bleah. Some happiness that is! Mi se par amuzante mai ales sloganele lor care contin cuvantul „life” in titlu. 1976 Coke adds life. 2001—Life Tastes Good. 2005 Welcome to the Coke side of life! When Coke is actually all about death and silly naive consumers. ;)

    Răspunde

  3. Ummm…. coca…. ummmmm… cola….. Si Gab a adus lapte :| !!!

    Răspunde

  4. Posted by Irina Tomici on 09/07/2009 at 12:08 pm

    mmm, lapte, iami :D
    (Gab, de-astea faci tu la lucru? le opresti drumu’ colegilor spre fericire?)

    Răspunde

  5. Posted by ily on 09/07/2009 at 3:37 pm

    A, deci eu îs anormală până nu beau cola? Că aşa înţeleg din prima poză. Şi după ce beau, gata, asta e tot ce tre să fac ca să fiu normală la loc? Păi îşi merită toţi banii în cazul ăsta! Chiar acu merg să iau o doză să mi-o pun la breloc, că nu se ştie când m-oi nimeri într-o situaţie în care e bine să mă comport normal, să fiu pregătită.

    Răspunde

  6. Posted by b. on 09/07/2009 at 9:56 pm

    ce-i aia coca-cola? eu beau BERE:).
    BEREA face bine atata timp cat nu e amestecata cu cola. cola e o bautura care “nu e bautura”. e cava doar. ceva ce ar putea foarte bine sa nu fie.

    o bere la 0,5/ 5 lei

    o cola la 0,25/ 6 lei

    BEREA CASTIGA INTOTDEAUNA. E CEA MAI BUNA.

    BEREA TE IMBATA

    COLA TE TREZESTE

    LA CE?

    cine n-a simtit caldura berii vara ala nu stie ce-i ala frig.

    in spaniola “cola” inseamna “coada”. cineva imi spunea ca in argentina, in argou, “cola” inseamna “cur”. acolo lumea nu cere la magazin: “o cola, va rog”, ci “o coca, va rog”…bineinteles in limba lor…

    michael jackson a murit si noi vorbim de cola. sa ne fie rusine. ar trebui sa inchinam in cinstea lui un pahar de… BERE. odihneasca-se-n pace! el este regele, nu o amarata de bautura ca cola:).

    Răspunde

  7. Tot îmi cântă în cap:

    Well, it’s enough
    to make you sick,
    to cast a stone
    and throw a brick.

    :)

    Răspunde

  8. Oricum murim o data ce mai conteaza ca bem.

    Răspunde

    • Contează că ești mințit, că te manipulează încearcând să te facă să crezi că ai nevoie de poshirca lor, că au o politică naspa care a dus la crime. Asta pe scurt. Iar dacă bei/cumperi coca cola, afirmi că esti de acord cu toate astea. Simplu.

      Răspunde

Lasă un comentariu