Weekend plin de biciclete!

„105!” a strigat cineva vineri, la Masa Critica, dupa ce se pare ca a terminat de numarat biciclistii. Mi-a sarit inima in sus de bucurie! De obicei…daca veneau pana in 50 era bine. A fost excelent, cu muzica, biciclete de toate felurile si mai multe grupe demografice :P. Au fost mult mai multe fete decat de obicei, au fost cativa copii impreuna cu tatal lor, a fost un nene mai in varsta care, zice-se, a facut turul Romaniei pe bicicleta… Multa lume care a venit pentru prima data, ceea ce e imbucurator. Iar lumea din masini si de pe marginea strazii intreba curiasa ce se intampla, si soferii au fost de treaba si n-au claxonat, decat de incurajare. Toti zambeau la trecerea bicicletelor!

Fete pe biciclete

11 41 31

Apoi sambata, la Numaratoarea bicicletelor, s-au numarat peste 1300 de biciclete! Grozav! Am primit alt numar, ca 238 nu mai e….stiti voi de ce. Acum am nr. 1035 and i wear it proudly!

Asadar lumea vesela, vremea frumoasa, pacat ca s-a facut prea mult tam-tam cu prezenta „vedetelor”, iar tricourile …tot scumpe. Dar nu am chef acum sa carcotesc. Un lucru e cert: Multa lume merge pe bicicleta! Sa fie oare doar datorita recesiunii?

P.S.:Ceva actiune se pare ca a fost si la Bucuresti, dupa cum am citit pe blogul lui Dragos Bucurenci. Caci si acolo s-au gasit unii destepti sa dea lege impotriva mersului pe biciclete in parc, si impotriva statului pe iarba. O lume minunaaata, in care vei gasiiii….nuuuumai copii! Grasi!

Erata: Se pare ca de fapt nu au fost chiar 1300 de biciclisti prezenti sambata. Nu exista o cifra oficiala, dar o estimare mai realista este ca au fost vreo 700 de biciclisti, cam la fel ca si data trecuta, in octombrie. Cred ca acel „peste 1300 de biciclisti” vehiculat se bazeaza pe numerele impartite…  Dar presei ii place sa umfle numerele la fel de mult cum ii plac tabloidizarile. Well, it fooled me…

One response to this post.

  1. Posted by gabi83tm on 27/04/2009 at 11:51 am

    Nuştiu dacă o fi din cauza recesiunii, dar eu cred că-i semn că oamenii vor ceva nou. Altceva decât să meargă la Mall cu Hummerul. :)

    Răspunde

Lasă un comentariu