Parcul poporului, politistii si alte aberatii

Daca nu acum, atunci cine?
Daca nu aici, atunci cand?

Acum doua zile:

Trecand prin parcul Poporului din Timisoara (parc cu traditie, in care am invatat sa merg in echilibru pe caramizile de pe marginea aleii- varsta-2-3 ani), vad inca odata cateva masini parcate in fata fostului cinema „Parc”, acum clubul de noaptesi fitze ‘Le cinema”. Adica la intrarea in parc. vreo doua pe ciment (in parc), alta pe iarba -tot in parc.

Vis-a-vis, in statia de tramvai, politistii comunitari sunt alaturi de controlorii RATT, dau amenzi pentru bugetul municipal. Rahat.

Merg spre ei:

Domule politist, cred ca vedeti ca vis-a-vis, in parc, sunt parcate masini. Chiar si pe iarba.

Domnul politist 1:
– in care parc? unde?

Eu (enervandu-ma deja, un pic):
-Acolo, peste linile de tramvai!!! -masinile parcate in parc se vedeau cu ochiul liber.

Domnul politist 2:
-Si de unde stim noi, domnisoara, ca e parcata masina pe iarba?

-pai dati un pic zapada la o parte, cu piciorul! (eu, peste masura de exasperata, deja)

-Si daca se face contestatie, cum dovedim?

-?@!?!?FUT>?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!?!??!??!
–––––––––––––––––––––––––––––––––

cu cateva minute sau ore inainte:

o lucratoare a primariei scutura cu zor zapada de pe crengile unor conifere din acelasi parc, ameliorand cu mult peisajul.

6 responses to this post.

  1. Posted by tibi on 24/01/2011 at 10:04 pm

    dovada = aparat foto?
    eu chiar am trecut azi pe acolo seara, dar nu erau masini parcate. In schimb, acu ceva vreme, am vazut cum intra duba politiei in parc pe aleea principala dinspre liniile de tramvai.

    acelasi post este pe 2 bloguri simultan in copie identica… ori eu cred ca a da copy-paste pe mai multe site-uri nu inseamna ca se produc schimbari in realitate.

    iar poza aia e din timpul verii… fara suparare, dar aparatul foto e mai util inainte de sesizarea catre politie. Si clar e mai util decat marturia pe blog.

    „O imagine face cat o mie de cuvinte”

    Răspunde

    • Poze sa faca politistii. Eu degeaba fac. Poza din articol e de pe google images. Cea mai simpatica poza cu parcul poporului pe care-am gasit-o atunci.

      Evident ca luni seara nu-s masini parcate pe-acolo, fitzele se plimba de joi incolo pe la cluburi.

      Faptul ca public si pe blogul meu si pe site-ul unde colaborez nu cred ca e un lucru rau. Chiar crezi ca incercam sa obtin vreo schimbare cu faptul ca am scris asta?

      Răspunde

  2. Posted by tibi on 26/01/2011 at 10:59 pm

    Necesita un pic de curaj si in acelasi timp adrenalina sa scoti un aparat foto cand vezi o infractiune. Din pacate putini au curajul asta. Vorbe goale cu poze de anul trecut…. citesc si pe irealitatea.net…. no offence

    Răspunde

  3. Irina, admirabila initiativa ta de a merge la politisti ca sa le semnalizezi ca ceva nu e in regula, dar absolut inutila. Am asistat la un episod in care un politist comunitar, caruia i s-a semnalizat ca un barbat manca seminte si arunca toate cojile pe jos (in conditiile in care era intr-un parc amenajat pt copii, cu un cos de gunoi langa banca pe care sedea) a replicat: „Veniti sa faceti personal reclamatie. Altfel nu il amendez”. Asa stau lucrurile in Romania: muncesc doar daca mi se da de lucru; in nici un caz nu o sa ma autosesizez, chiar daca este treaba mea sa fac asta!!

    Răspunde

    • Da, Ramo, știu că-i inutil, știam dinainte să le atrag atenția. Voiam doar să-i bâzâi.

      Plus că am observat că atunci când faci o sesizare și polițiștii totuși își mișcă fundul, înseamnă că știu ei că-i rost de luat șpagă. Deci mai mult îi ajuți pe ei decât să schimbi ceva.

      Soluția pe care o văd? Să rezolvăm cumva fără intervenția autorităților. Cu vorba bună, de exemplu, unde se poate ;)

      Răspunde

Lasă un răspuns

