Melc Codobelc

N-aș vrea să spun hop înainte să sar, dar îmi pare că-i tare bine, când te muți, să n-ai multe lucruri. Cu rucsacii, niște plase, două drumuri și ajutor de la Gab mi-am mutat o mare parte din posesiuni. Mâine mă ajută și o mașină și tata pentru a muta lucrurile fără de care aș putea să trăiesc dar fac parte din viața civilizată.
Apoi mă mut și eu înapoi, pentru o vreme, la câteva străzi distanță.

Nivel de entuziasm pentru reîntoarcerea „acasă”: 8
Nivel de melancolie cauzată de plecarea de la actualul „acasă”: 4
În total, o stare de expectativă a drumului spre Dumbrava și o postare destul de neinteresantă.

7 responses to this post.

  1. Posted by Ovi on 13/01/2011 at 9:27 am

    Apropo de melc, probabil unul dintre cei mai misto http://www.wired.com/underwire/2008/08/math-strange-dr/

    Răspunde

  2. Posted by Geo on 15/01/2011 at 3:22 pm

    Chiar te muti la tara?

    Răspunde

  3. Posted by Geo on 15/01/2011 at 4:54 pm

    Good luck then!

    Răspunde

  4. Posted by Geo on 21/01/2011 at 8:36 pm

    Ai reusit?

    Răspunde

Lasă un răspuns

