Dimineața

— În curând nu doar în zilele de duminică.

6 responses to this post.

  1. pisica :)

    Răspunde

  2. Posted by cezar aka blimpyway on 22/11/2010 at 12:04 am

    cum se prepara chestia din castronu de plastic?

    Răspunde

  3. Posted by cezar aka blimpyway on 22/11/2010 at 12:05 am

    sau ma rog, cutie dreptunghiulara sau ce este

    Răspunde

    • Chestia aia e varză murată și se prepară în diferite moduri :). Adică noi am făcut-o după rețeta lu maica-mea, adaptată, și acuma bunică-mea îmi zice că se face altfel. În principiu e varză tocată și morcovi rași, condimente și sare (sau apă cu sare). Ideea e că după ce se îndasă în borcan, se pune ceva greu pe varză ca să țină varza jos și zeama deasupra. În timp se murează.

      Răspunde

  4. Posted by meowtzy on 21/02/2011 at 6:46 pm

    O, da! Foarte ispititor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

