Say what?

„OK” ?!

Deci până și Yahoo se așteaptă la o lipsă de atitudine a oamenilor în fața a ceva ce nu e în regulă. Tz tz tz.

Poate că e cazul să folosesc și eu alt client de e-mail.

8 responses to this post.

  1. cam au probleme in ultima vreme…

    Răspunde

  2. Posted by mia si mihai on 24/09/2010 at 8:57 pm

    Chiar am dat peste aceeasi chestie pe facebook parca si ne-am mirat ce filosofic au anuntat ei blocarea paginii, o fi un nou trend, s-a infiltrat de pe la instalatori sau reparatori dintr-aia de se scarpina in cap si dau asa un diagnostic de n-ar mai fi…

    Răspunde

    • În primul rând exprimarea lor m-a lăsat mască, nu faptul că ceva nu merge. Și mai ales faptul că singura opțiune pe care mi-o oferă e să zic „ok” :))

      Răspunde

  3. Nici nu mai stii ce sa folosesti. Google pare sa functioneze mai bine, cu toate ca functia aia de grupare a mesajelor este absolut oribila, si nu se poate dezactiva deloc. Dar n-am incredere in ei, nu ca in Yahoo as avea, dar parca in prezent Google imi par chiar mai malefici cu monopolul lor. Yahoo a ramas doar o fosila a bulei .com

    O solutie ar fi ca atunci cand iti iei domeniul ala, sa-ti faci acolo un cont de mail… Ma gandeam si eu la asta, dar de-abia am trecut de la Yahoo la Google, parca nu am chef sa schimb din nou prea curand.

    Răspunde

  4. Posted by mabagief on 23/01/2011 at 6:59 pm

    un irina at firdepir.ro? :-))

    Răspunde

Lasă un răspuns

