Pentru Laura

Nu înțeleg de ce nu merge video-ul. Linkul e aici: http://www.ted.com/talks/lang/eng/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html

____________________

La mulți ani, Laura!

15 responses to this post.

  1. Posted by Gab on 30/08/2010 at 4:12 pm

    Ai adus o foarfeca?

    Răspunde

  2. La multi ani!:)

    Răspunde

  3. Posted by cezar aka blimpyway on 02/09/2010 at 11:12 pm

    La multi ani… va urez tuturor sa aflati calea spre spre la-la-land… si inapoi.

    Răspunde

  4. Nu pot rula videoclipul! ………..

    Răspunde

  5. Posted by Dreea on 06/09/2010 at 12:12 pm

    Wooooow, uimitor! Foarte, foarte fain, pentru cine nu poate sa il vada, videoclipul se poate viziona si aici http://www.ted.com/talks/lang/eng/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html

    Răspunde

  6. Posted by antoneta stefanovici on 12/09/2010 at 5:21 pm

    buna Irina sunt antoneta ,am fost internata cu sora ta in spital cum se mai simte? mi-a zis sa-i las un mesaj dar na-m gasit adresa ei.Eu va doresc multa sanatate si impliniri in viata.Cu mult drag Antoneta.

    Răspunde

  7. Posted by antoneta stefanovici on 15/09/2010 at 8:14 am

    BUNA LAURA SUNT ANTONETA AM FOST INTERNATA CU TINE IN SPITAL . CUM TE MAI SIMTI? ESTI MAI BINE ?EU SUNT CEVA MAI BINE CA-N SPITAL.TRE SA VIN LA TIMI LA CONTROL PE 30 SEPTEMBRIE. ITI DORESC MULTA SANATATE SI MULT SICCES IN TOATE.TE PUP ANTONETA.

    Răspunde

    • Buna, Antoneta! Eu i-am transmis Laurei mesajul tau, i-am dat si adresa ta de email, dar nu stiu daca ti-a scris. Laura e bine, chiar foarte bine, s-a recuperat extrem de repede! Ieri a fost la doamna doctor care i-a dat voie sa plece la Bucuresti, la cursuri, sambata plec cu ea incolo! Ma bucur sa aud de tine, sper sa te faci bine de tot cat mai repede!

      Răspunde

Lasă un răspuns

