Detaliile întâlnirii

Așadar, în urma comentarilor de la articolul precedent, se pare că perioada preferată este în weekendul 20-22 august, iar locația: Sâmbăta.

Acuma, noi ne-am uitat pe Google Maps și am văzut că Sâmbăta de Sus și Sâmbăta de Jos sunt înconjurate de diverse ogoare. În schimb, în sus pe apa Sâmbetei întâlnim Stațiunea climaterică Sâmbăta, și lângă ea, mănăstirea Brâncoveanu, aflată într-o zonă mult mai pitorească. Ne-am gândit să ne întâlnim cu toții în acea zonă. Cum probabil vineri dimineață eu și Gab vom fi deja acolo, vom trimite un mail cu numerele noastre de telefon celor care au spus că vor veni, ca să dăm unii de alții. E posibil ca voi să vă găsiți înainte să ne găsiți pe noi :).

Dacă mai vrea cineva numărul nostru, să lase comentariu până miercuri seara.

20 responses to this post.

  1. Deci rămâne ca punct de întâlnire Mănăstirea Brâncoveanu?

    Răspunde

  2. Posted by cezar aka blimpyway on 17/08/2010 at 6:50 pm

    Ma intreb daca la manastire cazeaza si animisti :)

    Răspunde

    • Da, da, bună întrebare! Parcă am învățat ceva la ora de religie din școală că dumnezeu e în toate și în toți :). Numa’ că ne-a învățat și că e numai unul singur….

      Putem întreba :)

      Răspunde

  3. Posted by cezar aka blimpyway on 17/08/2010 at 8:45 pm

    Am vazut cabana lacramioara http://www.cabana-lacrimioara.com care pare ca este in afara localitatii si o inchiriaza cu totul la 20ron /persoana/zi (minim 100ron pe noapte). Daca sunteti tentati de varianta asta o sa sun sa vad daca e libera pentru weekend.

    Răspunde

    • Dacă vreți toți la cabană, noi n-o să fim singurii care stau la cort :)

      Iar în acest caz, mă gândesc că mâine (azi) fiind miercuri, ar fi ok să dea fiecare un răspuns rapid, ca să se poată face rezervarea (dacă nu e deja ocupată cabană).

      Răspunde

  4. Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 3:40 am

    de fapt am impresia ca noi (eu si sotia mea) suntem singurii care ne temem de cort. Daca gasiti loc fain de campare just go for it. De fapt ne temem de lipsa unui wc si a unui dus pentru… dupa wc. Eu o sa am un cort din ala de 50 de lei, cu sac si saltelute de burete, just in case. Din ce am citit pe softpedia http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=365114 ar fi locuri de campare spre (sau langa) pastravarie unde este si un hotel (ala mult blamat in comentariile softpediste).

    Răspunde

    • Dacă treaba cu wc-ul+ apa e singura problemă, soluția mea e asta: șervețele umede de bebelași, pachet de 80 bucăți. Faci duș cu ele! :))

      Răspunde

  5. Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 3:47 am

    ce mai voiam sa zic, mi-am permis sa invit inca un necunoscut – hallelujah pe forumul bushcraft.me pentru ca a deschis subiectul asta de discutie http://bushcraft.me/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=426

    Si a fost intampinat cu dureroasa ostilitate. Nu stiu daca vine, am impresia ca e din Cluj.

    Răspunde

    • Posted by Gab on 18/08/2010 at 9:28 am

      Păi, e foarte fain că ți-ai permis :)

      M-am uitat peste thread-ul cu pricina și mi-a plăcut ce am văzut…

      Răspunde

      • M-am uitat și eu azi dimineață până m-au usturat ochii. Parcă spre sfârșit au ajuns să se certe un pic? Poate mi s-a părut :)

        Răspunde

  6. Hey,

    Noi în principiu n-avem o problemă cu statul la cort, iar dacă găsim o paşiste frumoasă aproape că ar fi păcat să nu stăm. Dar evident nu-i o problemă dacă n-am sta. Scopul întâlnirii e să ne cunoaştem nu neapărat să stăm la cort… :)

    Răspunde

    • Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 10:40 am

      pai majoritatea prefera cortul mai bine alegeti un loc ce va place si apoi ne orientam noi la fata locului. O sa ne vedem oricum.

      Răspunde

      • Cezar, eventual sună la cabana Lăcămioara și vezi dacă e liberă și dacă într-adevăr alea sunt prețurile, că parcă sună bine. Zic și eu.

        Sabin și Pai Mei ce părere au? :)

        Unde punem corturile eu cred că o să vedem pe acolo, ne orientăm când ajungem. Eu și Gab ajungem probabil vineri până pe la prânz, mergem în recunoaștere :)

        Răspunde

        • Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 3:22 pm

          Pai am sunat, deocamdata nu e rezervata.
          Se afla cam la 1km de manastirea din Sambata, in afara localitatii in buza padurii. Se poate ajunge cu masina. Am vazut ca trece si un parau pe langa..
          Exista doua wc-uri, 4 dormitoare un living si o sufragerie. Dusurile sunt afara.
          Curtea ar permite si camparea, da nu stiu ce tarife percep ei pentru asta, nici daca sunt de acord.

          Eu unu as face rezervarea.. mai dau un ochi aici peste cateva ore sa vad daca totusi nu sunt si opinii contra. Sau sunati-ma pe mobil pana pe la 19:30, l-am trimis pe email.

          Răspunde

  7. Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 3:29 pm

    pardon, voiam sa zic bucatarie nu sufragerie. Bucataria cica-i dotata cu tot ce trebuie. (nu stiu ce-o insemna asta, sper sa fie de bine).

    Răspunde

  8. suna bine ideea cu cabana, Cezar – multumesc ca suni. spune-ne te rog rezultatul.

    sper sa ajung la intalnire…s-ar putea din pacate sa mi se termine vacanta mai repede decat am planuit, ceea ce nu mi-ar permite sa vin. va anunt maine.

    eu vin din Tg-Mures…e cineva care vine din zona cu masina si are un loc liber? daca nu, cu stopu’ :-)

    Răspunde

  9. Posted by cezar aka blimpyway on 18/08/2010 at 10:15 pm

    Na ca n-am apucat sa sun ca am fost intr-o agitatie cu oaspeti pe acasa si s-a facut tarziu.. sun maine la prima ora.

    Răspunde

  10. Posted by Gab on 20/08/2010 at 9:50 am

    Intalnirea s-a amânat cu o săptămână. Am scris detalii la mine pe blog.

    Răspunde

Lasă un răspuns

