Marea adunare națională

Lume, lume, după cum unii dintre voi știți, s-a vorbit în diverse locuri despre o anumită adunare a noastră. Care noastră?

Gab și cu mine, Pai Mei, Individul X, Sabin și Ina, Flavian, Rebeca, cititorii lor și oricine mai rezonează cu idei de-astea. Care de-astea? Răsfoiți blogurile în cauză. Cine e interesat știe :)

Eu și Gab ne-am gândit să propunem: weekend-ul 20-22 august, undeva prin mijlocul țării (la vreun munte, vreo pădure), cu corturile.

Putem discuta despre asta în comentarii la articolul ăsta. Așteptăm păreri despre locație, despre dată (cu toate că noi doi nu prea putem altcândva) și despre orice altceva.

Încă o chestie la care ne-am gândit ar fi că am putea să facem toată treaba sub umbrela vreunei mișcări globale, și prima care ne-a venit în minte a fost Evolver Social Movement; puteți citi mai multe în revista lor online, Reality Sandwich (revistă unde mai scrie și Charles Eisenstein, autorul cărții Ascent of Humanity). E cam singura prin care știm că se circulă idei de-astea.

34 responses to this post.

  1. […] prin comentarii la articolul Irinei. Acest articol a post publicat în Diverse şi etichetat întâlnire. Salvaţi ca şi semn de […]

    Răspunde

  2. Eu am nevoie de cateva zile pentru raspuns, acum nu stiu nimic :)

    Răspunde

  3. ce idee buna, mersi ca v-ati gandit si la mine:)
    deocamdata insa eu nu mai locuiesc in tara asa ca nu pot veni.. desi m-as bucura sa va cunosc in carne si oase, poate o sa avem ocazia asta candva.

    Răspunde

    • Știam că nu stai în țară, dar m-am gândit că poate cine-știe, fiind perioada „concediilor” poate erai în zonă. Eu zic că sigur o să avem ocazia altcândva, lumea-i mai mică decât pare :D

      Răspunde

  4. Buna idee sa ne mai vedem, sa ne mai cunoastem.

    Cu data acuma, pe 21 am o nunta. De fapt din 21 august pana in 18 septembrie am nunta sau botez in fiecare weekend. Asta e sezonul, ce sa-i faci. V-as fi invitat pe 15 ca e show aviatic la Ghimbav, aerodromul de langa Brasov.

    Oricum mai mult de o zi nu pot sa-mi rup in week-end, stiti cum e cu familie, cu ala micu. De fapt nu stiti inca, dar o sa aflati voi intr-o buna zi…hehe… :)

    Asa ca din partea mea e ok si duminica pe 22 teoretic, daca va hotarati ne putem vedea nitzel. Numai sa-mi ziceti cand si unde sa tratez cu doamna. Eventual o iau si pe ea ca o iesire la iarba verde oricum nu refuza.

    Răspunde

  5. uff, ce vreau sa vin si eu. oriunde, dar nu in week-endul acela. poate dupa 23-august, oricand?

    Răspunde

  6. Hey, scuze de întârzierea în răspuns dar noi momentan suntem la mare şi ajungem mai greu la calculator.
    Pentru noi e bine în orice week-end inclusiv cel menţionat de voi, mai puţin cel cu 18 septembrie când avem o nuntă (nu a noastră ) :))
    Cu locaţia nu suntem prea inspiraţi, dar începutul sună bine ( la munte cu cortu ) :)

    Vă avertizez că Diana nu este atât de idealistă precum noi şi va fi nevoie de o argumentaţie serioasă că ceea ce visăm noi chiar poate să existe. Partea bună este că dacă reuşim s-o convingem pe ea, cu restul lumii va fi floare la ureche :))

    Răspunde

    • Păi, noi ne-am gândit să facem întâlnrea asta mai mult ca schimb de experiență, ca să zic așa, nu ca să punem țara la cale în vreo privință.

      Răspunde

  7. Ok, se pare ca ar fi ceva participanti, dar pana la urma unde, cand, cum ?

    AMR 10… :)

    Răspunde

  8. Referitor la loc: ce ziceți de poalele Fagărașului (în partea de nord)? Știe cineva vreun loc fain pe acolo? De preferință undeva unde să se poate ajunge și cu mașina, pentru că unii probabil așa vor veni…

    Răspunde

  9. Posted by Tibi on 10/08/2010 at 11:34 pm

    despre ce este vorba mai exact? e vreo conferinta? ce teme se discuta?

    Răspunde

  10. Salutare din Oradea, ma bucur de initiativa! Sustin Balea Lac ca locatie, se poate campa si sta si la cabana (Paltinul sau Balea Lac), access usor, plus posibilitate de ture faine in creasta. Perioada (20-22) e ok.

    S-ar putea sa merg sambata la Rosia Montana, pentru o zi.

    Răspunde

  11. Nu stiu daca se poate numi conferinta, e o prima intalnire si probabil va fi ceva mai putin formal. O plimbare, un suc, o poveste, ne mai vedem, ne mai cunoastem.

    Mergem pe transfagarasan ? Ramane Balea Lac ?

    Răspunde

  12. Salut,

    Noi ne gândeam mai degrabă undea la Sâmbăta de Jos sau de Sus, la una din ele sigur e loc de campare şi se poate ajunge şi cu maşina :) E destul de aproape şi de Bâlea Lac şi de Mănăstirea Brâncoveanu şi nu e aşa de aglomerat.. De asemenea pentru doritori, există şi ceva trasee, unele chiar către Moldoveanu :P
    Am mai fost pe la Bâlea şi tot timpul a fost cam prea aglomeraţie, şi nu mă refer la oameni care vin cu cortul, deci eu zic să evităm să stăm chiar acolo.
    Ce ziceţi?

    Răspunde

  13. Şi eu parcă aş prefera Sâmbăta, dar nu m-ar deranja în mod deosebit Bâlea, cu toate că ar fi puţin mai dificil accesul pentru cei care nu au maşină şi vor veni cu trenul / autostopul.

    Răspunde

  14. Și eu înclin spre Sâmbăta. Aș merge și la Bâlea că n-am fost niciodată, dar parcă nu într-un weekend de august când presupun că va fi super aglomerat :)

    Pai Mei, tu ce mai zici? :)

    Răspunde

  15. Scuze eu nu cred ca vin. In weekendul ala – eu trebuia sa fiu un delta, daca imi spuneati mai demult – spuneam sigur ca nu vin. Acum am niste probleme si nu stiu nimic. M-am gandit ca nu ajung in delta, poate ajung la intalnire, dar nu stiu.

    Răspunde

  16. Posted by blimpyway on 13/08/2010 at 1:15 am

    pai daca te hotarasti sa vii e ceva loc la mine in masina. ti-am dat pm si pe softpedia.

    cezar

    Răspunde

  17. Hmm… Momentan avem așa:

    Rebeca nu vine că nu-i în țară

    Flavian și doamna pot sta doar puțin în oricare weekend (așa-i?)

    Mihai care nu poate fix în weekendul 20-22 aug, în rest oricând (ai veni sigur?)

    individul x care poate veni oricând mai puțin în 18 septembrie

    Sabin și Ina pentru care e ok 20-22, dar nu știm dacă ar fi ok și altădată (weekendul următor, din câte știu doar în august sunteți în România)

    Eu și Gab care am putea până la urmă și weekendul următor (27-29 aug)

    Pai Mei pentru care nu e ok weekendul 20-22, nu știm dacă ar fi ok următorul…

    Blimpyway pentru care e ok 20-22, nu știm dacă și următorul.

    Așadar, ce ziceți? ar fi mai bine în weekendul 27-29 august sau totuși 20-22?

    Răspunde

    • Pe 20-22 e singura perioada cand pot eu (Ina va fi deja plecata din tara). Sambata (de Sus?) e ok.

      Daca hotarati sa amanati sper sa aflu un rezumat :-)

      Răspunde

    • Buna Irina,
      Da, in schimb as veni cam oricand inafara de 20-22. Dar chiar daca se decide pe 20-22, macar sa faceti un rezumat cu multe poze :).

      Răspunde

  18. Posted by blimpyway on 13/08/2010 at 11:07 am

    pot incerca sa vin si peste o saptamana, da parca e mai bine 20-22.

    Răspunde

  19. Pentru mine e egal in care weekend, oricum putem veni doar duminica.

    Doar sa va hotarati, ca vorbisem si cu Cristian Dogaru poate ajunge si el.

    Răspunde

  20. Posted by blimpyway on 15/08/2010 at 7:51 pm

    e careva dispus sa se adune in ambele weekend-uri?

    Răspunde

Lasă un răspuns

