Am o fundiță cusută de cap

5 responses to this post.

  1. Posted by Gab on 08/04/2010 at 5:44 pm

    Foarte simpatica fundita. Mare pacat ca trebuie sa ti-o dai jos azi :(

    Răspunde

  2. Posted by LT on 09/04/2010 at 1:37 pm

    Mie unul imi plac cerceii,coafura, si cred ca ochii.. Nici fundita nu-i rea totusi..

    Răspunde

  3. vaaaaaaaaaai! te mai doare? :(
    in orice caz, cred ca e cea mai drăgălaşă fundiţă pe care am văzut-o. sau îţi stă ţie grozav în păr, că eu una nu mă omor după fundiţe. :)

    Răspunde

    • Haha, nu mai doare demult, aștept să-mi scoată și cusătura și să crească părul la loc.

      Fundița nu mai e de joia trecută. Nici pe mine nu mă încântă fundițele, de-aia mă distra asta la culme :)

      Răspunde

Lasă un răspuns

