Prieteni de facebook

Sunt eu demodată/retardată/răutăcioasă/asocială privind rețelele sociale online dacă mi se pare trist și cam urât ce-a zis domnișoara asta pe Twitter, chiar dacă e, probabil, doar o glumă?

Cu toate că nu o cunosc personal, sunt convinsă că e o fată foarte de treabă. Doar că ceva din textul de mai sus nu îmi pare în regulă… Iertată să-mi fie nesăbuința!

17 responses to this post.

  1. Posted by LT on 01/04/2010 at 4:00 pm

    De fapt , unii aproape ca intra in sevraj daca nu isi verifica macar o data pe zi contul de facebook:). Clar nu este in regula ce se intampla. Da’ n-as indrazni sa spun asta oriunde de teama sa nu fiu sfasiat de hoarda de utilizatori facebook:))). Cu ocazia asta mi-am adus aminte de inca ceva legat de facebook . Citeam pe un site de it zilele trecute ca facebook a reusit sa detroneze google pt nu mai tin minte cat timp,ca nr de accesari . Ca sa vezi !:)

    Răspunde

  2. Posted by C on 01/04/2010 at 8:38 pm

    „Cu toate că nu o cunosc personal, sunt convinsă că e o fată foarte de treabă.”

    De ce-ai fi convinsa de acest lucru? N-ai nici un motiv, din moment ce n-o cunosti. E la fel de probabil (defapt mult mai probabil avand in vedere textu postat) sa fie o pustioaica tembela si aroganta.

    Răspunde

  3. Posted by Cristi on 02/04/2010 at 6:19 pm

    Lume… eu am probleme sa imi aduc aminte ziua mea de nastere… dar apoi pe a altcuiva. Chiar de curand ma gandeam ce fain ca Mada o pus numarul la masina noastra TM 09 … Ce fain ca a pus un numar care mie chiar imi place… dupa care sa imi zica faptul ca l-a pus pentru ca este ziua mea de nastere in 9… :|

    Răspunde

  4. hmm.. twitter – asta spune tot. Pai twitterul intra la instant messaging anxiety si deja s-au facut clipuri funny pe youtube pe tema asta

    Răspunde

  5. Ne vedem la o cafea pe twiter?

    Răspunde

  6. Posted by sorin7486 on 07/04/2010 at 1:23 pm

    Urasc „facebook”.. si „twitter” … sunt doua dintre cele mai iritante inventii de pe web… Si nu pentru ca n-ar fi utile ca idee ci pentru ca sunt folosite total aiuria. Ambele site-uri sunt defapt niste generatoare de aberatii in vederea sustinerii unor relatii „virtuale”.. cu alte cuvinte ireale :).

    Răspunde

  7. ioai, a fost o gluma. si uite ce adevarate dezbateri naste pe aici :))

    Răspunde

    • Pai m-am gandit si eu. Și drept e că nici nu-s cine știe ce dezbateri, se poate mai rău.
      Totuși, fenomenul și efectul facebook-twitter-alea-alea a luat-o un pic razna și nimeni nu poate nega asta. No offence :)

      Dar, vorba cuiva: Din partea mea…!

      Răspunde

  8. facebook-ul e o regresie intr-un infantilism narcisist, o lume de copii timorati, in care fiecare are doar prieteni, cel mai folosit cuvant este „Like” si jocurile sunt pentru varste de maxim 10 anishori.

    Răspunde

  9. Imi vine sa ma pup ca n-am cont pe facebook cam de fiecare data cand aflu cate ceva despre asta. Desii cei care ma aud ma tot provoaca: „fa-ti si tu, hai fa-ti si tu!” Oare chiar asa de inapoiata par?
    @sorin7486 – dar se poate sterge contul? ca eu am auzit ca nu…

    Răspunde

Lasă un răspuns

