Trăiesc

Ce „realizare în viață” poate fi mai mare decât asta?

15 responses to this post.

  1. Cred că sunt destule :P Nu trebuie sa te rezumi doar la supravietuit :)

    Răspunde

  2. Posted by LT on 12/01/2010 at 8:08 pm

    Felicitari ! :)

    Răspunde

  3. Hmm.. dar de ce „a trăi” egal a „supravieţui’ ? mie mi se pare că înseamnă mult mai mult „a trăi”…

    Răspunde

  4. Posted by LT on 12/01/2010 at 10:09 pm

    Multi „supravietuiesc” , dar putini „traiesc” cu adevarat ! :p if iu nou uat ai min..

    Răspunde

  5. Posted by Radu on 15/01/2010 at 11:00 am

    o realizare este evadarea din C10H14N2 :)

    Răspunde

    • o realizare este să nu trebuiască să evadezi din cotidian :)

      Răspunde

      • Posted by Radu on 15/01/2010 at 2:36 pm

        Eu sunt un fericit nefumator de 7 zile si stiu ca asa va fi tot restul vietii si simt ca am realizat ceva. Acum incerc sa ii ajut si pe alti detinuti :P

        Răspunde

        • Am observat ca majoritatea fumatorilor care se „lasa”, contorizeaza numarul de zile de cand au devenit „nefumatori”. Nu cumva aceasta contorizare, reprezinta chiar faptul ca inca nu au scapat, de faptul ca-s fumatori? Parerea mea este ca ai devenit nefumator in momentul in care habar n-ai cand a fost ultima tigara…
          N-am de unde sa stiu, n-am fumat niciodata, e doar o observatie pe care o fac..

          Răspunde

    • na. Deci numerele alea inseamna nicotina ? eu am crezut ca ai lasat un mesaj criptat, si ma intrebam de ce. my bad.

      Răspunde

Lasă un răspuns

