Răspunsul meu la „De ce”-uri

De ce-urile le-am scris aici, și-am promis într-un comentariu să răspund într-un articol separat.

Mi se pare destul de simplu și clar. Sunt întrebări care își răspund una alteia și una prin alta, pentru că toate, absolut toate fenomenele au legături între ele. Ca într-o rețea.

Treaba-i că începusem să scriu și o explicație mai exactă a cum văd lucrurile, dar s-a lungit prea mult și nu ajunsesem nici măcar la jumătate, așa că am lăsat-o baltă. Dacă e cineva care n-o să poată să doarmă pentru că nu știe răspunsul meu, să dea un semn și povestim la o bere ;)

2 responses to this post.

  1. Posted by Radu on 03/11/2009 at 4:24 pm

    hai la o bere :) cine da primul rand ? :) am discutat si de sensul vietii, la bere, cu prietenii :))))

    Răspunde

    • Gata, merem maine la o bere, daca poti si tu! Negociem cine da primu’ rand. Am raspuns tarziu ca nu stiam cand o sa am vreme, sper ca totusi ai dormit un pic de atunci… ;)

      Răspunde

Lasă un răspuns

