Încă un loc lejer în Timișoara

… și-anume Garaj Pink Freud

Am onoarea și plăcerea să anunț că se deschide zilele astea un loc fain (sper) pentru serile faine din sezonul toamnă-iarnă care tocmai începe, și pentru viitoare sezoane.
Locul poate fi recunoscut după înscripția de pe ușă care zice „Garaj Pink Freud” și este pe str. Cuvin nr. 4. Aici o hartă a zonei.
De ce mă bucur cel mai mult? Pentru că e așa de aproape de unde locuiesc eu!
O să adaug mai multe după ce văd cu ochii mei ce și cum.

Later edit: Atmosferă foarte faină, cel puțin sâmbătă când am fost, la „deschidere”. Ce-i drept, spațiul e micuț, dar asta face să aibă  feelingul ăla de crowded, smoky bar care-mi place la nebunie. E clar că la capitolul „decor” mai e de lucru și asta înseamnă, mai mult ca sigur, că mereu o să fie câte ceva nou pe-acolo. Prețurile sunt chiar ok, un pic mai mici decât în Papillon sau în Aethernative, parcă, iar muzica a fost apreciată, mai ales de comesenii mei de sâmbătă.  „The staff” e foarte prietenos și găsești chiar și bomboane pe tejghea (o fi o chestie permanentă?)

Later later edit: Între timp au și site oficial.  (de-ăla cu .ro în capăt :D ) Bomboanele sunt într-adevăr o chestie permanentă, locul a devenit mai personalizat și mai cald, iar oamenii-s super. Și să nu uit: fac niște party-uri grozave! :D

7 responses to this post.

  1. Posted by necesar on 02/10/2009 at 4:44 pm

    Pink Freud canta fain, adaug si eu trivia interesanta.

    Răspunde

  2. gata, trebuie sa mergem si aici cand mai vin in timi. :) abia astept.

    Răspunde

    • Da, da, trebuie! Numa’ să devină un pic mai cozy…am fost alaltăieri și eram doar eu și Gab și băiatu’ de la bar :)). Tre’ să afle lumea de el, și nu mă refer (numai) la lumea din București ;)

      Răspunde

  3. Posted by Radu on 07/10/2009 at 5:08 pm

    foarte interesant :) de-abia astept sa trec pe acolo ? cu locurile de parcare pentru biciclete cum sta localul ?

    Răspunde

    • Cu locurile pentru biciclete pot sa zic că stă așa: au un hol unde intră o bicicletă cât a mea plus una cât a ta, cea roșie. Deci cam prost. Sunt stâlpi pe afară, dar nu știu dacă sunt de încredere :(. Dar bicicleta ta cea roșie poate intra bine-mersi și înăuntru, nu? :D

      Răspunde

Lasă un răspuns

