Nu că ar conta

Așa. Să vă zic și de politică.

Romania de acum, condusa de acest Guvern, de Mircea Geoana si Traian Basescu nu are insa consideratie sau compasiune nici pentru bugetari. Am ajuns la un nivel al conflictului social inimaginabil.

… bla bla bla. V-am păcălit. Nici n-am citit ce scrie mai sus, am dat copy-paste la întâmplare de pe blogu’ unui politician candidat, nu zic cine că nu contează, și probabil toate sună la fel.

Deși acum 4 ani cred că-mi păsa destul de mult de ce se întâmplă în politică pe la noi, între timp mi-a trecut. De tot. Pentru că m-am prins că de sus nu poate să se întâmple nici o schimbare majoră/consistentă/în acord cu nevoile oamenilor. Și pentru că politica e plictisitoare.

Daaaar, cu toate astea, m-am hotărât merg la vot, și să și votez, nu ca la ultimele scrutine, unde am scris pe buletin „nu am cu cine vota”.

De data asta mi-am propus să mă duc și să votez cu tipu’ ăla

Motivele sunt exact cele de mai sus, trecute cu bulină în față.

Tipu’ e Remus Cernea.

Și nu vreau să ajungă președinte, ci să continue să facă ce-a făcut până acum, că a făcut bine. Dar între timp, vreau să văd fețele celor din presă, ale politicienilor, ale popilor și ale intoleranților. Pe scurt, ale ălora de care nu-mi place. Na, și vreau să mă distrez.

Iar ca să ajung să-l votez, el trebuie să ajungă să candideze, adică să strângă cele 200 000 de semnături necesare. Oricine poate descărca formularul de pe site-ul lui, să strângă câteva autografe și să i le trimită. Asta o să fac și eu, chiar dacă n-o să mă apuc să fac campanie pe străzi.

Iar faptul că am să fac asta și că am scris articolul ăsta NU înseamnă că-mi pun speranțele în el ca președinte, sau în orice alt politician din lumea asta mare.

17 responses to this post.

  1. Mda, şi rezultatul? O să ai o modestă plăcere de 17 secunde văzând câţiva politicieni miraţi că un necunoscut nespălat pe creier a putut să culeagă, să zicem, 7% din voturi.

    Ei, şi?

    Răspunde

    • Ohoho, pentru prima dată ești optimist!
      7% din voturi?! Eu mă bucur dacă o să aibă 4 sau 5%. Cele 17 secunde vor fi al nabii de distractive, și puse pe youtube or să dureze mai mult.
      Cât despre „Ei, și?” …exact! Dar asta nu mă necăjește în vre-un fel, pentru că nu mă interesează politica. Iar roackerul probabil o să continue ce făcea până acum, cu nițică notorietate în plus, deci probabil cu mai mulți susținători și rezultate mai zdravene . Ceea ce iară e fain :)

      Răspunde

      • Păi da, dar «Pletosul preşedinte» este misleading ca titlu. Mai degrabă «satisfacţii mărunte prin ştampilarea unui pletos, nu că ar conta».

        Răspunde

  2. :)) nu mă pricep deloc la titluri, ce-i drept

    Răspunde

  3. Posted by Serban on 24/09/2009 at 12:26 pm

    * pletos
    * cu barbă
    * care poartă tricou cu Pink-Floyd
    * ateu (and proud of it)
    Faptul ca e mandru ca e ateu il face la fel de periculos ca cei care sunt mandrii ca sunt crestini.
    Pana aici nu mi se pare nimic fain.

    De aici in jos e mai ok.
    * implicat civic, (“A organizat numeroase acţiuni civice, coaliţii de organizaţii neguvernamentale, proteste de stradă, manifestări culturale.”)
    * care vorbește și gândește liber despre chestii sensibile,” în ciuda unei opoziţii puternice din partea intoleranţei religioase sau oponenţilor politici şi a unei prese ostile.”
    * un soi de gică-contra, ghimpe-n coastă

    Semnez pentru ca e un tip interesant si cred ca prinde bine ca un astfel de om sa fie(cel putin) vazut in politica.

    ce arogant par, lol.

    Răspunde

    • „Faptul ca e mandru ca e ateu il face la fel de periculos ca cei care sunt mandrii ca sunt crestini.”
      Nu mi se pare că dacă ești mândru că adopți un anumit set de valori ești periculos. Ești „periculos” dacă încerci să impui setul tău de valori și altora. În schimb tipul militează pentru libertatea de conștiință a tuturor persoanelor. Creștni, musulmani, hinduși, etc….și atei.

      Uite, chiar ieri am văzut un filmuleț cu pletosu la TV, vorbind parcă pe tema asta cu un anume ‘Brânză”.

      Iar motivele enunțate, alea cu bulină în față, sunt doar motivele mele, nu vreau să devină și motivele altor eventuali susținători (decât dacă vor). Mai degrabă să caute fiecare pe gugăl și să hotărască singuri dacă și de ce îl susțin. :) Oricum, mulțam de semnătură.
      Tot timpu’ pari arogant ;)

      Răspunde

  4. Posted by alex on 24/09/2009 at 7:05 pm

    si ca guvern pe u2…ca si sunt implicati civic si social..si stiu sa faca si bani ;)

    Răspunde

  5. Posted by armin on 24/09/2009 at 8:34 pm

    imi place faptul ca cineva se poate implica si intr-o discutie legata de politica :)

    Răspunde

  6. Posted by armin on 25/09/2009 at 2:22 pm

    la tine. multi blogeri nu o fac ptr niic in lume, desi politica este probabil cel mai important aspect al vietii noastre

    Răspunde

    • Păi. Eu nu consider că politica e măcar aproape de a fi cel mai important aspect al vieții noastre ( normal, depinde care „noi”) iar eu nu port nici o discutie despre politică. Eventual despre cum aș vrea ca ea să fie absentă total în viața noastră ;)

      Răspunde

  7. @ cata psihopatu:
    Varză e Brânză și Viezure prost :P
    Urmează să aflăm cine e Viezure

    Răspunde

  8. Posted by armin on 26/09/2009 at 5:21 pm

    pot sa nu fiu de acord deloc cu tine, fiindca nu sunt de acord deloc, insa asta se intampla datorita unui sofism, foarte greu de evitat cand avem de-a face cu acest cuvant politica :)

    Răspunde

  9. Fratilor pentru REMUS CERNEA haideti sa ne unim!!! Sa facem ce nu s-a facut demult! Curatenie in clasa politica actuala! Sustin un candidat din randul nostru… Care nu are averi si nu este corupt! Incoruptibil si Vertical! Echilibrat si Inteligent! http://www.remuscernea.ro

    Răspunde

Lasă un răspuns

