Titlu

Am articolul ăla despre bicicletele din Amsterdam scris de vreo 3 săptămâni. Mai trebuie revizuit, corectat pe alocuri și publicat. Și n-am chef să mă apuc de el. Deși în fiecare zi îmi zic: Gata. Astăzi. Sau măcar în weekend. A devenit unul din lucrurile alea pe care simt că TREBUIE să le fac. Care îmi stau pe creier, și deși teoretic mi-ar plăcea să le fac, ajung să le urăsc pentru că mă gândesc prea mult la ele. Ce ți-e și cu creierașul nostru. being-unstable-bitchy

Acum, în schimb, am rămas singură în oraș, cu ușa deschisă spre grădina din care 1m/6m e a noastră și putem să ne punem masă în ea, dacă scăpăm de bălării. Sincere felicitări! Mie îmi plac și bălăriile. Câtă forță și încăpățânare au ele să crească în locuri unde nu le vrea nimeni. Sincere felicitări, vin țânțari și sinagoga se vede în toată splendoarea ei dacă faci 4 pași în teritoriul Corei.

Am lipit 4 coli A4 una de alta și-am decupat a-ul ăla minunat de la Helvetica. Iubesc forma aia. Cu cutterul l-am decupat, și-mi place cum mai fugea din când în când lama într-o direcție oarecare, alta decât cea dorită. Micile imperfecțiuni. Gotta lov’em!

Acum mai tre’ să-l fac alb, cumva. Mu-ca-va.

5 responses to this post.

  1. Posted by armin on 29/08/2009 at 10:04 pm

    sa stii ca de balariile astea nu vom putea scapa prea repede, asa ca e bine sa le iubim!

    Răspunde

    • Deși sunt convinsă că vorbim de lucruri total diferite,1. eu chiar vorbeam de bălării propriuzise, 2. chiar îmi plac și cred că avem de învățat de la ele.
      În rest, mersi de comment, încerc să-mi dau seama cum am ajuns în blogroll la tine :)

      Răspunde

  2. Posted by armin on 31/08/2009 at 7:18 pm

    si eu la fel, despre balarii.
    din cauza bicicletei. cu placere.

    Răspunde

Lasă un răspuns

