early summer trip/ amsterdam

Astazi e ziua cea mare: imi fac bagajele si la noapte plec.

Aici:

amsterdam bike

morcovi

coffee shop


Bookmark and Share

3 responses to this post.

  1. Sper sa ajung si eu pe acolo … cat mai curand

    Răspunde

  2. Posted by yankeu on 31/03/2010 at 4:48 pm

    Amsterdam-ul este un oras de poveste, care , de cum ajungi in gara sau aeroport, te schimba intr-un personaj aparte. Cum faci primii pasi pe taram olandez, te simti mai liber ca niciodata, simti cum intrii in pielea unui personaj de poveste, facand absolut orice te taie capul. Primul lucru care l-am facut in Amsterdam imediat ce am ajuns in gara.. a fost sa ne lasam bagajele undeva in siguranta si am mers la o cafenea.Dar nu orice cafeanea in care se vand toate soiurile de cafele, ci intrun coffe-shop, adica magazinele cu masute si terase unde poti sa iti cumperi soiul preferat de iarba si sa fumezi pana…. pana cand te decizi sa pleci si sa mergi la alta cafenea. Uite asa in cateva ore am „vizitat” 13 astfel de cafenele. Dupa ce „ne-am pus pofta in cui ” am mers sa ne cautam cazare, iar de acolo am plecat spre parcul Vondelpark care m-a impresionat foarte mult. Venetia nordului, asa cum mai este numit Amsterdamul m-a cucerit total in cele 8 zile de sedere. Nu as mai fii plecat de acolo niciodata. Sunt multe de spus , dar daca vreti sa aflati mai multe.. va dau un singur sfat : Mergeti acolo!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

