None of you have any friends!

Cu toata sinceritatea zic ca in ultima vreme nu stiu exact despre ce sa scriu pe-aici. Si pentru ca e in trend sa scrii ceva pe net numa’ ca sa te aflii in treaba, fie ca e vorba de blogu’ personal, comentarii aiurea sau twitter,  m-am gandit sa fiu si eu foarte „mainstream” in dimineata asta  si sa bolborosesc ceva degeaba.

As putea sa scriu despre ce se-aude acuma in music-playeru’ meu albastru, despre ce-am de lucru la lucru (tot ceva cu albastru), despre abțibildu’ albastru  pe care l-am lipit in dimineatza asta pe bicicleta mea inca albastra, despre hanoracu’ retro si albastru pe care il port azi, dar nimic din astea nu-i prea interesant. Probabil pentru ca toate-s albastre, iar albastrul nu-i deloc o culoare interesanta pentru mine.

(Si totusi, acuma, in timp ce scriu, imi dau seama ca e o culoare ce-apare iar si iar prin lumea mea in ultima vreme, si asta nu-mi place. Devine oare lumea mea ne-interesanta pentru mine?! Poate de-aia nu mai am nimic consistent de scris pe blog?! Sa fie totul doar din cauza albastrului recurent? Asta e o chestie interesanta asupra careia poate ca o sa reflect mai mult.)

Asa. Cred ca am scris destul nonsens pe ziua de azi. Bine ca am o scuza pe care mi-am gasit-o inca de cand am inceput blogu’ (a se vedea in header).

Si acum urmeaza si filmuletzul albastru despre ceva albastru – subiectul initial al acestui post. (ei bine da, am avut ceva in minte cand am dat click pe ” New Post”). Daca ati citit pana acu’ va multumesc pentru atentie (nu cred ca v-a fost prea usor) si va invit sa dati un click pe sagetutza din mijlocul imaginii de mai jos. Enjoy!

Erata rapida:

„Devine oare lumea mea ne-interesanta pentru mine?!”

Ziceam ca o sa mai reflectez pe tema asta si am mai reflectat:
de fapt e ca si cand as trai in doua lumi:  una in care fac revolutii cu oamenii de langa mine care isi ridică privirea din pamant, lume in care merg la party-uri noaptea in padure, la chefuri la munte si la Amsterdam, cel mai fain oras din lume. Si mai e o lume de acasa, dimineatza si orele de la lucru unde albastrul asta afurisit e recurent. E clar, tre sa-mi schimb playerul si sa-mi vopsesc bicicleta, pentru inceput!


Bookmark and Share

2 responses to this post.

  1. Posted by Radu on 09/07/2009 at 10:18 am

    albastrul este culoarea apei si a atmosferei, e o culoare vie chiar daca este rece. pasionatii de nautica sau de aeronautica adora aceasta culoare :)

    Răspunde

    • Posted by Irina Tomici on 09/07/2009 at 10:26 am

      Sunt convinsă că foarte multă lume adoră albastrul, dar cum am zis, pentru mine este o culoare total neinteresantă. Într-adevăr, îmi place și mie când e vorba de cer și de apă, sau flori, dar nu neaparat pentru culoare în sine. De obicei îmi place cum arată verdele frunzelor pe fundalul albastru al cerului, văzute de jos. Dacă frunzele sunt luminate de soare e și mai fain.
      Oricum, de când am scăpat de albastru-urile artificiale „din zona mea”, mi-e mult mai fain :D

      Răspunde

Lasă un răspuns

