Tema provizorie

Instiintez pe aceasta cale ca, desi am schimbat tema blogului , imi place viermele prea mult ca sa renunt la el definitiv.Ce nu imi place la tema veche e ca textul nu e suficient de lizibil, spre deosebire de cea de acum.

Chiar astept pareri…ce sa fac? (ce probleme imi pun, incredibil! :)) )

blog

Nota: Dat fiind ca nu am primit, asa cum ma asteptam, reactii cu duiumul cu privire la ce tema sa folosesc pt.  blog,  nu voi reveni la cea cu viermele. Cel putin nu acum. Poate cand o sa vreau sa-mi imbrac blogul in ceva „vintage” :P

3 responses to this post.

  1. Posted by luci on 09/05/2009 at 12:17 pm

    orice e cu verde e bun:)

    Răspunde

  2. Posted by Irina Tomici on 09/05/2009 at 2:08 pm

    Nu ma ajuti…. :P

    Răspunde

  3. Si asa incepe tumultoasa aventura a vietii .. ( virtuale) :)) = LOL

    Răspunde

Lasă un răspuns

