What goes around comes around

Dap. A trecut o saptamana de la furia de luni dimineatza. Bicicleta – tot furata, dar in saptamana asta mi-am facut rost de alta, si mai old-school decat prima, numa ca asta e nemtzeasca si visinie, nu are cos si inca nici flori, nici macar frane nu are. In shimb are viteze. 6 sau 4, nici nu stiu. Unii ar zice ca este, totusi, un upgrade :))

N-am mai scris pe blog cand s-a intamplat, dar la o zi dupa ce mi-a disparut bicicleta mi-a disparut si mârtanu. A ajuns la varsta aia… Miorlaia de mama focului, l-am scos afara, fiind incredintata ca nu pleaca nici batut de langa bloc. Da’ de unde! cum s-a vazut la aer a urmat calea gradinii si chemarea pisicilor. Am zis ok…se intoarce el. Si daca nu, el sa fie sanatos, numa sa nu patzeasca ceva. Ei bine, am asteptat zi-de-zi, m-am tot uitat dupa el…nimic. Incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu mai am nici bicicleta, nici matza. Apoi…sambata am fost sa-mi iau bitza noua, si tot sambata, seara, cand am ajuns in fata usii blocului, am auzit un miorlait jalnic! Ma uit in jur…el era. Mishu s-o intors! Slaaab si pricajit, de-abia isi misca picioarele din spate, murdar tot! :)) 2 zile n-a facut nimic decat sa manance, sa doarma si sa bea apa. Acuma parca si-a mai revenit, dar nu pare incantat de ideea de a pleca de acasa prea curand.

Lasă un răspuns

