Furia de luni dimineata

Sunt asa de furioasa!

Mi-au furat bicicleta. Azi noapte. Bicicleta mea rosie, frumoasa,  cu cos, roti de 28 si lalele. Sunt furioasa nu atat de mult pentru ca mi-au furat-o. Cand am iesit si am vazut ca nu mai e mi-am spus: oops, au furat-o. Asta e.  Apoi am vazut florile aruncate in gradina. M-am dus, le-am luat si am luat-o pe jos spre lucru. Bine inteles, ca de fiecare data cand merg pe jos incep sa ma gandesc, mult, pentru ca am timp. Si simteam furia in crescendo.

Pentru ca stiam –  toata lumea imi va spune: ti-am zis eu ca o sa ti-o fure!

Si pentru ca inca odata s-a daramat total increderea mea in oameni. Increderea ca daca oamenii ar intalni ceva  mai luminos, mai firesc decat ce e in jur,  li se  va incalzi putin sufletul, vor zambi si vor renunta sa faca un rau. Se pare ca nu, si asta ma face sa fiu EXTREM de furioasa! Cat de naiva pot fi!  Si imi placea asa.

Mai mi-e ciuda ca vineri e Masa Critica si eu ma voi duce la plimbare cu o bicicleta neagra, de teren, grea, care nu are nici o legatura cu mine si cu care nu ma impac deloc. Nu ma bucura defel lucrul asta.

Asadar:

Cumpar bicicleta rosie, cu roti de 28, fara viteze (sau maxim 3), care sa mearga usor. Cosul si florile le montez eu.

3 responses to this post.

  1. Imi pare rau pentru pierdere :| . Si mie mi-au furat o biticla. Era defapt a lu Mada parcata fix langa a mea… se pare ca pe a mea nu au vrut-o ( avea pana pe spate si „aripi de pensionari” dupa cum ar zice Gab! )

    Răspunde

  2. Posted by Manu on 23/03/2009 at 12:54 pm

    ti-am zis eu! :D

    Răspunde

  3. Posted by Manu on 23/03/2009 at 12:55 pm

    acuma fara gluma…ne pare rau si speram sa iti gasesti alta bicicleta cu care sa te impaci la fel de bine!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

