Uzina „Emailul rosu”

Nu stiu daca ati observat la voi, dar la mine periodic se intampla asa. se golesc toate, si se hotarasc sa o faca din senin si deodata: gelul de dus, pasta de dinti, deodorantul, fixativul, samponul, crema hidratanta, detergentul.

Mi-am dat seama ca azi e o zi din aia cand tre sa merg sa refac stocul, caci de! nu se poate fara. Si ma duc io la Kaufland, pentru ca-s mai ieftine acolo si-s gramada. Asta, in mod normal, e si bine si rau. Rau pt ca fiind gramada, mai vad ba o cutie de fursecuri, ba nush ce cascaval (nu mai conteaza ca am si acasa), ba ceva verde si dragutz. Si asa se aduna tot felu de chestii de care n-am nevoie si care ajung in cosul meu si apoi pe banda aia afurisita care le duce la tanti casieritza si care imi ia banii, multi!

Dar – surpriza! Azi, ajunsa la locul cu pricina, ma uitam in jur si nu mi-am mai dorit nimic. Nici salvie in ghiveci, nici lalele cu 19,99 ron buchetul (!!?), nici ceva bun de la tanti care cantareste turta dulce. M-am dus la tzinta. Am pus in cos gelul de dus, pasta de dinti, deodorantul, fixativul, samponul, crema hidratanta, detergentul. Am stat la o coada interminabila, toate erau asa. La o coada alaturata erau doua domnisoare care au umplut cu varf doua cosuri de-alea mari. Probabil isi deschideau butic sau ceva.

In tot timpu asta ma simteam obosita, iritata si rusinata ca stau acolo. Fixativ si crema hidratanta imi trebe mie?! Si cascaval Gouda?

3 responses to this post.

  1. Posted by Coca Cola on 07/03/2009 at 10:39 am

  2. Posted by Manu on 20/03/2009 at 1:41 pm

    :))…. merita cascavalul! e buuuun!

    Răspunde

  3. Cunosc sentimentul.
    I have a totally stupid addiction for „yo´ll-never-use” stuffs.
    Intru in hipermarketuri numai cand e neaparat necesar :D

    Răspunde

Lasă un răspuns

