Read between the leading

OMG! inca un mind-blowing post pe smashingmagazine!

Photoshop text effects. Tutoriale plus multe resurse pentru tipofili (hmm…cred ca am inventat cuvantu’ asta ? Nu, nu ma refer la cei/cele care iubesc tipii, ci la cei/cele care iubesc tipografia)

ahh…typography! :D

Type effects 1

102

162

023

Asa-i ca-s faine?

Dar oare cum ramane cu timpul? m-as juca si eu cu literele, as invatza si eu ceva dupa tutorialele alea faine, dar de unde atata timp? Ma tot gandeam eu ca zilele noastre de 24 de ore sunt mult prea scurte pentru cantitatea de informatie disponibila acuma (via internet, media, carti si lumea cea mare), ar trebui sa avem zile de cel putin 36 de ore, din care tot (maaaaaxim) 8 sa fie pt lucru :P

So…ce e de facut?! Ne scriem frustrarile pe blog. haha. (eu si blogu’. sa fim seriosi….)

2 responses to this post.

Lasă un răspuns

